Khamis, 5 Julai 2012

kompang kompang gibing gibing EZIYAN & HANNAN..

ASSALAMMUALAIKUM
bertarikh 30 julai 2012 maka termeterai la suratan takdir yang menentukan bahawa kawan aku yang ala ala canggung menamatkan zaman anak dara tra tantang.dari gelaran CIK ke gelaran PUAN dengan 2 kali lafaz.stylo.gementar mungkin mengalahkan gementar seorang kanak-kanak menunggu giliran nak berkhatan.


D HEART.

kalau sebelum ni berlima sekarang berempat.haaaa...semakin berkurang.D HEART jadi HEART.tak mengapa.heart kitorang pada kau Yan tetap mantop dari dulu sampai sekarang.awall pagi lagi aku da bangun mensiapkan diri nak pergi wedding Yan.over kan dari pengantin!ah,biarlah!janji aku tidak di marahi di hari mulia.sebab aku selalu lambat bersiap kalau nak keluar dengan cik Naz.|-,-|



pengantin perempuan.

sebelum sampai di tempat tuju,sempat mencari kedai yang menyediakan khidmat sampul hadiah.maap pengantin,aku baru pagi ni sampul hadiah.haha.sampai di Kulai besar jam 12 tghari.gila aku!tengahari buta datang rumah orang.ahh!niat hanya satu nak menjemput kawan setuala aku,NANA ROGUY!sungguh gorgeous di hari EZIYAN HANNAN.mengalahkan pengapit pengantin.superb kau Na!hahahaha


KAMI SMKAS.hesss!!

WAJIB lah kan berjanji dengan kawan sebulu ke rumah pengantin.bergerak dengan kadar segera setelah selesai bersiap apa yang patut di rumah nana.sampai di TAMAN SAYONG PINANG,park kereta oren berdekatan dengan kereta Myvi kuning JNF .SYAZANA bersama pasangan,Zul and FARAH in da  house!lagi pelengkap d heart.kalau tak lengkap memang tak meriah kecoh hiruk pikok majlis PUAN EZIYAN.hahahaha.


sampai terus terjah bilik pengantin.cantik,merah mak ngah!kelasss kau Yan!haha.sakat sakat Yan sampai nak pecah perut.nak mati aku ketawa sebab Yan kaber.takot nampak garis ketawa di pipi.aku terus menerus mengganggu Yan sehingga di bawa keluar oleh Nana.haha.letak hadiah terus amik nasi duduk makan diam!maklum semua,aku hanya diam bila dah dapat makanan.=,=

*******************************

terjumpa BAKAL PENGANTIN AKAN DATANG,INA & IKHWAN
selamat bakal pengantin baru.haa~~


sesi amik amik gambar paling aku teruja.hahah.

jam tepat 2 petang pengantin lelaki sampai.balas balas pantun tak ada dah.masuk pintu gerbang pengantin kena tol.masuk pintu rumah kena tol lagi.nak buka kipas pengantin perempuan kena tol lagi.ekau kena sabar jang!ginilah kan adat orang Joho.bukak kipas Yan malu malu ayam.mama papa main renjis renjis Yan elak elak.gila kau Yan!ingat main tembak tembak?duduk diam diam senyum lebar lebar posing cantik cantik,kau popular hari ini ramai orang nak amik gambar dengan kau.:)



kawan sekolah lama.semua muka mak mak orang.haha

huha sana huha sini jam menunjukkan 3.30 petang.alaa...aku mahu berangkat pulang.begitu juga Sya and Fara.halaaa..sedih nya.bila lagi nak jumpa lagi.Yan dan suami sibuk makan kaber kaber dekat meja berhadap.amboiii..aku tahu Yan kau lapo.makan je yan,xpayah da kaber lipstick.haha.sebelum balek HARUS WAJIB SUNAT MUAKAD ambil gambar dengan rakan.di akhir waktu terjumpa kawan yang sekian lamanya nak jumpa rindu tak terbendung,SUHAILAH SUKRI @ Ella Lala.halaaaa..waktu tak banyak sangat.dapat jumpa Su,Zue and Dilot sekejap je.tak apa lah,janji kenangan gambar bersama ado!



BAKAL.

sudahlah.sampai di sini dahulu.inyallah selang lagi 5 bulan akan jumpa lagi semua.pengantin baru bakal menyusul Disember nanti.:)

aku:"yan macam mana kehidupan baru?bes x?hahahaha."
yan:"bessstt sangat!!layanan yang best dari batin ke fizikal.hahah."
aku:"bongok kau yann!!!hahahha."

TAHNIAH EZIYAN DAN SUAMI.SEMOGA JODOH BERPANJANGAN HINGGA KE AKHIR HAYAT.dapat baby rojer aku,aku bagi hadiah lagi.haha.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: