Khamis, 21 Oktober 2010

tag dari kawan aku yang kuat makan.haha!


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

henpon!!laptop xpe.klo nak curi,miskol gua lu.hahah.then mr spongebob.heee~~


2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan
duit korang sendiri?

pisang goreng.rm1.nyesal xbli lebey.kyaaa!!



3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan
perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?

ermmm...ermmm..hahah.perlu jwb ke?kt my beloved home.biase2 sude.tema warna warni d aidilfitri.hahah!!


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

x!x!sentiasa d lamun cinta,bukan sedang.ngee~~ <3>


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

"selama kau belum jadi milik ku yang utuh,aku akan selalu memilikimu..."

*care x jawapan aku??hahaah~~


6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

bawah selimut..
eh!!!tak!!!hahahah!!



7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?

buku nursing.haha.3 keping rm40 wooo~~




8. Apakah nama penuh korang?

NORIS.EKA.RAUDZAH
nsem?haha!



9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

saya xde emak,IBUUUUUUUUUUUUUUUUU!! =)


10. Namakan orang yang korang betul-betul nak
jumpa dalam hidup korang

malas nak naip.hahah!!



11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

hola!!nak amik mad wet xramai.haha.tipu!!anto laundry.heee~~



12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?

cafe.lapo doh sekarang nih!!




13. Pilih salah satu, peluk atau cium?

2 2 saya admirer.hahah!!


14.3 tentang orang yang tag korang

.suhailah.sukri.

.gila bergaya.
.gila bergambo.
.gia makan.

hahah!!



15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang
dalam hidup korang?

henpon.
mr spongebob.
ring.
my sepatu button2.
laptop.


16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

xde2.semua lagu gua layan..hahaha!


17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?

.tigabelasbulantiga.
sambut kat mall.mall ne ntah.haha.ngan cik naz tersayang.


18. 5 orang blogger yang korang nk tag

NANA AMJIS.
MILA.
KAK UMI.
FADHIL.
HAIKAL.



19.Cerita sikit blogger yang pertama korang tag.

my lovely fren.nana amjis.she very rock,funny,frenly n gila macam saya.tanpa dy siapalah saya..thanks nana...=)











sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: