Rabu, 13 Oktober 2010

.my inspira.

semua orang ada kereta idaman masing2 rite?macam 2 jugak ngan aku.even aku still xdok lesen kite ag,tapi aku ada gak kereta idaman cam korang.
*korang ada?xde kan.hahah.

dulu aku sangat suka kereta PERDANA.



alhamdulillah.suda berjaya di miliki wpon bukan aku.tapi family aku.sekurang2 nya dapat merasa n berjakun bagai dengan perdana.hahah.thanks ALLAH.wee~~

namun sekarang aku da bertukar arah.maklum lah,org tua selalu kate,bile dah ada yg baru,yang lame d lupai.x...xlupa pon ngan cik perdana.masih sayang.cuma sekarang nak improve kepada 'benda berkaki empat bulat-bulat' kepada yg lebih better.heheh.mintak2 nanti bile dah kaya aku dapat beli ini kereta.hahah.aku xcam korang.bile ada kereta idaman mesti kerete *mmmuuuaahaall gile..haha.aku x,aku suka kereta buatan malaysia.

.PROTON INSPIRA.



*SOKONGLAH BARANGAN BUATAN MALAYSIA!!

HEHE.am i rite?so pikir2 la.sape lagi nak lakukan barangan negara kita kalau bukan kita ni!!
*tibe2 semangat kenegaraan datang.hahah!!so amacam?cantik x kete aku?upss...bakal kereta aku.heheh.amin!!esok baru nak launch..




sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Zulfadhli berkata... BALAS

harap2 harganya berpatutan sebab ianya buatan Malaysia.

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

betul..hopefully..sila beli.menyokong malaysia..haha