Sabtu, 30 Oktober 2010

mengira dan terus mengira.

hmmm..tinGgal bape jam jep.nak tinggal dak2 ni.agak sedey.then mcm2 happen sblm bertolak ni.ad yg xdpt tmpt posting,ad yg xtau bile nk stat posting n ada yg dengki time posting.


*hey,ak tol2 xpaham kat ko,nape la ko teramat dengki kat orang.padahal org 2 da mule nak bek ngan ko.ko leh lak wat cam2.xpe.xlame.tuhan 2 baya cash sekrg ni.sabo,maybe skg bukan mase ko lagi.sian ko.maybe ko wat cmni coz ko krg kasih syg.maybe bole ko wat dy,tp jgn sampai ko wat aku.sekali ko wat ak,smpai bile ko ingat aku t.huhuhu.then ag 1,jgnla ko nak angkuh2 sgt.ko pon lom ckp bgs sgt.xd org yg perfect la kt dunia ni.<-- nga panas ati kt someone.melalut jap.haha.

hey korg,tolong rindu sy bila da berjauhan t ea.ni la kalo da selalu bersama,nk g praktikal msg2 berat jep.

muntek:kak eka,mun tkt la nak g praktkal.
gua:takot mende!lempang nak?haha.(ak ni xabes2 ngn ganas tau.) muntek;bukanlah!haha!takot la.=(
gua:takot ap?gewdixnye!haha.cm xbese jep masok spital.

muntek:takot rindu..hmm..='(
*ak jus terdiam.mun....=(


wawa,jage adik2 (mun n nik) leklok.kamu plg beso kt sane.
then jge kshtan.g jmp doc.
mun:jgn sokmo buli wawa.haha.xtau ap2 tnye wa t ea.

nik:jam 2 set.jgn tido lewat then jgn gado2 ngan mun jep.wat keje leklok,jgn skip2.;)
kak fiza:take care dear kt ipoh.jgn main mate jep.wat keje leklok.hehe.
hey korang2.t sebulan lebey tau xjmp.take care.jgn nak enjoy jep.jage diri kat tmpt orang.t klo rindu nye byk,kte 3g tau.hehe.text gua klo ad mslh.then lastly "GUA SAYANG LU ORANG"


.NOYISNAJWANIKMUNFIZA.


nape ni..rindu cik naz yg teramat sangat.T_T




sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: