Selasa, 5 Oktober 2010

.hari terbongok aku.hahah!



hari ini aku bongok~~haha.
Xtau nk exlain cmne..
Ant xtau gak ak nape ari nie.Hahaha!
Ada ke time mandi pg td,aku bole plak gosok gigi pkai pencuci muka kan.
Hahahaha!
Sengal gila kot..
*cik naz da ktawekan smpai nk pecah perot.Hahahaha.Jahat!
Rase xsedap langsung..
Patot la rase wangi n kelat jep..
Rupe2nye salah wey.Bhahaha!
Tengok2 buìhnya halus je kan..
Hey...Nta pape nta cik noyis.Hahah.
Then kat kelas aku di attack oleh lect..
Asal ada wat praktikal muke aku yang kene.Hahaha...
Hampehnye lect..
Nilah akibatnya kalo suke main2 di dalam kelas ye..
Kwn2 aku da gelak2 je kan kt belakang.Hahahah.
Siot korang!
Oke la..Xlarat da nak ketawe..Haha!

Bye!
.Noktah.



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: