Khamis, 28 Jun 2012

GIVEAWAY I Love Butikpinkku





"i love butikpinkku.......
setiap malam aku terkenangmu sayang,duniaku gelap tanpa dirimu sayang,sayang..kau sudah tahu betapa aku love kan dirimu sayang..sayang!sampai hati kau sayang..sampai hati kau memberikan aku tudung kaler oren di hari jadiku sayang.aku mahu tudung yang ade ros2 kecil tersemat di tepi.sayang,kau tahu begitu indah tudung yang ku inginkan itu sayang.

sebab keranamu tiga perkara besar terjadi berulang ulang dalam hidupku sayang.aku tahu engkau tidak menyedarinya,sebab engkau sedang asyik menari nari dengan tudung tudung indah yang lain.avira,libbie,anya,damia,jazleen,rania.apa itu sayang!aku di lupakan oleh mu sayang!kau tahu sayang.....tanpamu...

mandi ku sentiasa kering
makanku sentiasa bertambah
tidur ku sentiasa di temani dengkuran comel

betapa aku menyayangimu saynag.sudah ku buktikan bukan?percayailah diri ku sayang.sesungguhnya aku amat....sayang,izinkanku berbahasa orang putih syg..

"I LOVE U BUTIKPINKKU!!!"


di sini ku titipkan seketul gambarku sebagai peneman di kala kau memakai tudung di depan cermin sayang..

cantik tak comel ada

ini di antara kawan2 yang juga love kan dirimu sayang


terima kasih
sampai di sini sahaja puisi indahku
semoga aku berjaya
menawan hatimu sayang


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: