Isnin, 11 Jun 2012

CERITA KHAS UNTUK KAWANKU SAYANG...

assalamualaikum
mesti lu orang rasa teruja kan
sambil baca entry ni pastu senyum sorang sorang
dah dah tak payah nak tambah senyuman mak nenek 
cukup sayang!
jangan ketawa beriya sangat
gua buat entry ni khas untuk lu orang
yela,tak lama lagi kita dah nak habis belajar

firstly gua nak ucapkan banyak banyak TERIMA KASIH sebab lu orang banyak tolong gua.masa gua senang,masa gua jatuh ada budak tarik kerusi gua,masa gua sakit sampai nak patah pinggang angkat gua,masa gua sakit telinga lu tolong titikkan ubat telinga untuk  gua,masa gua tak bawak duit yg cukup masuk kfc,masa gua dapat result trial LJM 68.Lu orang steady dengan gua.lama kan kita kawan da.3 tahun.lu ingat sekejap ke?hey2,kalau lu cakap kejap,gua hentak kepala kat meja Puan Ramlah Ramli.semua perangai lu orang gua hafal dah.bak kata Mr Syed Ali 'at your finger tip'.sampai jari jemari gua jadi macam belon nak menampung perangai lu orang.

hey sayang.gua selalu bersyukur tau gua ada kawan macam lu.sumpah setiap hari gua pikir,macam mana hari last sebelum balik rumah nanti.KOMPOM GUA NANGIS.serius dohh.gua xbole kalau ada yg mulakan muka sedih macam tempe kt rumah Khir Toyo.semestinya anda dan Meggi gua menetes air mata bagaikan air paip yg mencurah leaking dalam bilir air kita 2.mananya tak sedih.pas ni xde da masa kita minum teh sama sama di waktu petang yg hening.xde da msa kita tengok cerita lepas 2 menjerit jerit bagaikan kuntilanak.xde da kita g Kg Bharu makan western lepas 2 gua jatuh kat depan masjid hasil umpatan orang lain.hey sayang!sweet tau tak moment 2!lu rasa tak?

gua tau lu orang baca lambat entry ni.ada gua kisah?lepas baca entry ni gua nak lu orang JANJI ngan gua sepuluh tahun lagi.......................







KALAU LU DAH ANAK ROJER ROJER GUA.gua nak bagi present baju baby yg kiut miut.tak payah la berangan sangat nak wat scene macam dalam filem.nak jumpa atas bangunan bagai.ni KL bhai.bangunan semua tinggi tinggi.gua gayuttttt.

sayang semua.setiap apa moment kite bersama,gua simpan.gua tak ada simpan simpan moment uh macam perempuan lain tulis dalam diary bagai.maap,gua hati kering.gua snap gambo lu orang.hey hey!tak kisah la gambar lu kaki ternaik kat atas,mata kau tertidur dalam gambar ke,muka kau iras ala ala keli ke..gua tak kisah semua tu.yang penting moment 2 gua ada.kau tahu tak.dalam hard disk (D) gua mempunyai kebesaran 156GB.tapi separuh dari itu full house dengan gambar gambar lu.gua terpaksa tapis.habis cerita cerita kegemaran gua termasuk muvi 'Bohsia Jangan Pilih Jalan Hitam' gua buang.gua tau,lu tengah gelak kan sekarang?gelak la.sebab gua tahu kalau gua depan lu orang,lu tak berani ketawakan gua kan.


sayang hadirin semua,gua malas nak cakap banyak banyak.lagi sekali gua nak ucap TERIMA KASIH sebab sudi jadi kawan gua,walaupun gua suka ponteng aktiviti keagamaan.maap,gua bukan sengaja.gua nak ucap MINTAK MAAP YG BERIBU jugak.sebab kadang kadang gua ada marah marah lu orang.sebab apa gua marah?sebab gua sayang lu orang semua.gua banyak makan garam.sampai masin da peluh gua ni.lu nak terasa masa gua marah,gua tak kisah.sebab apa yg gua cakap akan meresap dalam ati,bak kata gua selalu,makan dalam kan.bagus macam tuh!sampai bila bila pon lu ingat pesan gua.lagi satu gua respek kat lu orang.sebab lu orang bole join kepala gila ngan gua jua dengan RAKAN RAKAN TERBAIK gua yg lain.contohnya,NANA and SYAZANA.sudah sayang,gua rasa nak menitik air mata.

bawah ni kata kata terakhir gua.
gua tak reka sendiri
gua ciplak dari google.

"dia tahu perangai saya yang gila gila
dia tahu kelemahan saya
banyak kali saya buat silap
tapi dia tetap bersahabat degan saya
dia tegur kesalahan saya
dialah yang saya gelar sahabat"



terima kasih.terima sayang.terima rindu.maaf seribu.
janji,kita kawan sampai mati.

nurkilan khas dari gua si hati kering
noyis_gilakentang


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: