Rabu, 13 Jun 2012

AKU SUDAH TERLEPAS DARI CENGKAMAN LEMBAGA.

assalammualaikum

"mencegah lebih baik dari mengubati"


itulah peribahasa yang sering di perkatakan orang tua tua
aku mahu mencegah nya sudah lama
tetapi aku tidak berdaya
dan terpaksa menempuh tanpa kata kata yang memberansangkan dari Y.B Dato Sri Liow Tiong Lai
namun setelah 3 tahun aku menyimpan nya di dalam dada
baru hari ini sayang
baru hari ini aku dapat melepaskan segala lembaga



4228
nombor lembaga yang perlu ku sematkan di dada
dengan penuh harapan
sudah ku asap asapkan jampi kemenyan agar berjaya di buang





kunci dunia lembaga

ku simpan dan ku tatap
semenjak dari hari aku terima dari tangan tok guru
hilang dia,maka lembaga tidak akan melepas kan aku
walaupun sekali!





dan pada hari ini,tanggal 13 jun
aku dapat menamatkan riwayat lembaga
akhirnya............

AKU BERJAYA MENDUDUKI PEPERIKSAAN LEMBAGA JURURAWAT MALAYSIA!

maka tamat lah riwayat aku gementar bagaikan ingin menerima akad nikah 
serta sesi pembelajaran DIPLOMA IN NURSING
100 soalan selama 2 jam setengah
penentu segalanya

*result LEMBAGA seminggu dari sekarang.hey!wish aku BERJAYA sayang!



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: