Sabtu, 7 April 2012

NORIS:aku ada jenama sendiri.

salam satu Malaysia

hari ini mau cerita tentang kejayaan aku
actually tentang jenama ni dah lama
cuma aku tak nak gembar gemburkan
so hari ini perasmian jenama aku ni
sebagai duta,aku di jemput khas ke majlis pelancaran jenama aku sendiri ini.
woooohooooooo!!!akhirnya!!!



aku just bukak perniagaan kecil kecilan
syukur la dengan tagline jenama nama aku sendiri
sudah memadai
dah bertahun tahun aku usahakan
dan barangan aku ni agak popular jua
ramai yang menggunakannya
terutama pelajar pelajar sekolah
lagi lagi bila musim peperiksaan
makin laku la barangan aku ni.^_^



see!!!
STEADLER NORIS 2B
bermutu.mantap.berkualiti
sila dapatkan di pasaran yang terdekat
di jamin halal!
harharharharharharharharhar


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: