Selasa, 17 April 2012

REAL KRABBY PATTY..

Are you ready kids?
I said are you ready?

Who lives in a pinapple under the sea?
Spongebob Squarepants!
Absorbent and yellow and porous is he.
Spongebob Squarepants!

His notical nonsense be something you wish.
Spongebob Squarepants
Then drop on the deck, and flop like a fish!

Spongebob Squarepants,
Spongebob Squarepants,
Spongebob Squarepants,
Spongebob Squarepants


hah..korang nyanyi tak lagu ni?
ehe!tipu la kalo tak tahu kan!
mustahil
setiap petang pukul 5 petang kau bukak tb 9 kan.
haha
mana aku tahu semua ni?
sebab aku juga mempunyai perangai luar tabii
kerana sangat suka menonton cerita kanak kanak riang ria
mahupun usia dah beso panjang bole berkahwin anak sedozen.

SPONGEBOB SQUAREPANT!

aku mengakuinya!
sangat predicted pada benda alah sponge ni.
comel kan!haha
da la kepala otak dia gila gila macam aku
yang kadang kala terselah kebongokkannya.=..'=


setiap kali aku tengok katon ni mesti aku terpikir
under de sea kan,
betul ke ada semua benda alah ni.
maafkan saya.
terpengaruh dengan keadaan sekeliling
namun!!
aku sangat berharap KRABBY PATTY adalah benar!
sebab aku tengok macam lazat je kan bege yang selalu di bangga bangakan dek spongebob tu.



tengok!
sedapnya KRABBY PATTY!
lagi lagi kalau spongebob yang buat
tahap dia gebang bege 2 tak payah cakap la kan
dah la isi banyak
sos n mayonis melimpah limpah.
tapi aku tak sangka.

YANG REAL BETUL BETUL WUJUDAN!


NAK ORDER?
bole dapatkan di pasaran berdekatan anda.

ENCIK CRAB:013-2276654

murah dan berpatutan!


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

5 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Cik Saila berkata... BALAS

saya suka spongebob dan patrick!! yeahh :))

Cik Saila berkata... BALAS
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Cik Saila ramai org suke.comel kan dyorg.heheh

Tanpa Nama berkata... BALAS

Benda ni nak buat apa?buat kelambu boleh ke?atau buat khemah,main pondok2.

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Tanpa Nama main pondok2 pon bole.seronok jgk 2.haha.