Isnin, 17 Mei 2010

aku merinduimu~~



sayang...
aku rindu sgt2 padamu..
xkire la ko kat ne n wat ap..
aku tetap rindu pada mu...

sayang...
wpon kdg2 ap yg ak ckp ko x xphm,
ap yg aku suruh kau xhiraukan,
ap yg ak mara kau abaikan,
tp aku tetap syg padamu..

sayang...
g ke mane aje ko d sukai,
g ke mane aje ko d sape,
g ke mane aje ko d pluk n d cium..
ak tetap syg padam..

sayang...
bila jauh2 cm ni..
ak teramat2 rindu kan mu..
rndu tok memeluk mu n mecium mu..
jga rndu suara mu..

hmmmm...
d cni ak titip kan sebingkas gmbo mu...

nilah sayang noyis..
puteri nur syahirah
anak sdare ku plg cumel...
hik3



smeada gelak tawa dy....


lelehan air liur dy...


care dy ber posing...


gaye dy tunjuk perut...


gaye manis nye...


gaye cun dy.....


juge gaye plg klako...


tp kau tetap plg cumel d hati ku...
"puyi....mak nyah syg puyi!!!!"
mmmmuuuaaahhhh.....

p/s:'mak nyah' 2 pgln puyi pd noyis...
dy pelat ka..'mak ngah' sptot nye,tp jd 'mak nyah'..hahha


video puyi joget pinggul..
hahah..
lgu macam2 aznil je pon..
namun rncak dy berjoget..
hak3








sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: