Rabu, 9 November 2011

CAN YOU HANDLE YOUR CHEESE??


assalammualaikummmm...
hadoi,akhir akhir ini aku mempunyai perangai malas yang teramat.
ku tau tahu mengapa,jangan tanya.
kebanyakan entry aku pon auto post.
punyelah malas nak mam....hahhah
so,hari ini mau hupdet kisah kisah lama.
kisah ini berlaku sebelum umat Islam menjalankan ibadah korban.


pssttt...belum sempat aku hupdet entry ni,air liur aku dah menjejes tengok picture.
selebet kan akuuuu..herherher~~~


ULTIMATE CHEESY 7 PIZZA.


korang dah makan pizza baru ni?
pertama tamanya aku nak bagitau,
rasa pizza ni memang super duper sedap gila!!
marvelousss!!!
aku rase memang nak makan berkepin keping.
tapi apakan daya perut ku tidak muat.
hanya penuh dengan muatan 2 keping pizza.demm!


ini wajib,family aku memang gila speghati meatball pizza.:)



aku yang pedajal abes dii akhir episod.haha.perut raksasa.



dua dua muka sama tau.haha.
ibu dan anak yang paling banyak makan.

mulut anak sedara aku yang sorang ni memang banyak.
seronok betul kehidupan kanak kanak beliau.
setiap saat penuh dengan ketawa.hahha.
apa ntah yang tak betul kepala hotak budak ni malam ni.
dah beso panjang bole pulak nak duduk kay baby chair lagi.
pas2 nak keluar payah kannnnn...
tu lah,besar sangat bontot.hahhahahhaha



adik aku.

kau jangan pelik.
adik aku ni memang paling kurus dalam family aku.
BMI memang paling ideal.
tinggi berat cukup package nak jadi PDRM,
tp kuat makan wwooooooo..
kitorang tak pelik kalau sekali makan dia boleh tambah 3 4 pinggan. -_-


apa yang paling aku suka ultimate cheesy pizza ni??

SEBAB ADA SEKETUL CHEESE YANG LEMBUT TUUUUU!!!!
SEDAP WEY!!!


kesaian budak kecik ni.
masih belum bole makan la baby.
mampu makan tali handbeg ibu je.hahaha.kesian2.


tokey malam ini.
ibu aku dah boo layan kat kemera.
lapar tahap gaban katanya. (-.-')


totally memang aku tak bole handle kesukaan terhadap cheese.
walaupun perlu bayar lebih,tapi pizza ni memang superb!
even malam tu tak rancang pon nak makan pizza,
tapi aku dan family puas hati.
*paling puas hati dengan service pekerja ensem pizza hut bandar pontian.thumb up!


cepat la kau besar budak.
tak sabar nak main restling restling ngan anas.:)


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: