Selasa, 22 Februari 2011

LISA SURIHANI call aku.


cite ni cite ahad pas.
tapi ahad pas xsempat update.
sebab malas.
LISA SURIHANI call aku?
oke ye tuan2 n puan2.
xde kene mgena pon tajok entry ngan post yg aku nak cite ni.
hahahhaha.
saje nak wat gempak.
nak cite sal nik yg di datangi kuman telinga.
*eh,ade ke g2?kyaaaa~~

ala..
jgn wisau la syg..
sakit bese jep.
disebabkan ke'syok'kan dy mengorek lobang telinge.xmasal2 berdarah.
my goodness!!
sgt terkezut bile bgn pg di gemparkan nik bleeding!!
*ceh,pdhal bese je.ak yg lebih.haa~~
so g la PPUM.
alhamdullillah..nik oke.
g tok prevention kan.
maklumlah,skg ni pykt mcm2.
so biolah org nak kte ape.
asalkan kite sht tbh bdn.
*amboi..ckp cm org tua.haha.


muke dak sakit.tapi selera xcam org sakit.haha.


prescribe from doc.nik,sila abeskan antibiotik.jgn degil.=_=


hamboi mun.puas da mkn rojak.berhari2 tnye kabo rojak ye..haha.


tiptop la rojak ko mamak.tapi..delivery xd ke?haha.mls mau jalan.


suke2.harga berpatutan n sedap.hee~~



mule cuba nak pakai selendang ini.
*jgn pndg sinis kat aku.yea,aku ketinggalan.haha~~

.tamat.
.salam.

nota kesihatan:nik,skg da xmusim korek tlnge ngan cutton but.pkai besi la wey.belaja dr skg.haha.
*gne dialog MA kt spital Pilah.haaaa~~



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: